S výnimkou zariadení vstreku kvapalného plynu je pravidlom, že pri jazde na LPG je spravidla vyššia spotreba a o niečo nižší výkon ako pri jazde na benzín. Emisie sú pri všetkých systémoch lepšie ako pri spaľovaní benzínu. Samozrejme, veľmi závisí na tom, o aké auto sa jedná, aký systém LPG zariadenia je v aute namontovaný a aký štýl jazdy má vodič auta. Všeobecne sa dá povedať, že čím modernejšie zariadenie, tým je úbytok výkonu menší (takmer nulový) a čím väčší obsah motora, tým je spotreba LPG percentuálne bližšia spotrebe benzínu.
Čo sa týka jazdného štýlu - je výhodné využívať nižšie otáčky motora, keďže vďaka oktánovému číslu LPG nehrozí "klepanie" ventilov. Pri vytáčaní motora do vyšších otáčok spotreba narastá.
Autá s karburátorom - podtlakový systém bez elektronickej regulácie zmesi:
Výkon klesá o cca 5 až 10 %. Spotreba je vyššia oproti benzínovej približne o 1 liter - veľmi závisí na stave motora, nastavení systému a použitom type zmiešavača. Emisie sú nižšie ako pri benzíne.
Autá so vstrekovaním benzínu s podtlakovým systémom s elektronickou reguláciou tvorby zmesi:
Výkon klesá o cca 5 %, spotreba je vyššia oproti benzínovej o cca 1 liter. Dá sa povedať, že platí to, čo v predchádzajúcom prípade.
Autá so vstrekovaním benzínu a so systémom vstrekovania plynu:
Výkon je porovnateľný s benzínom, pokles je max 2%. Spotreba je vyššia o cca 1 liter, záleží na type auta.
Autá so vstrekovaním benzínu a so systémom vstrekovania kvapalného LPG:
Spotreba je nižšia ako na benzín a výkon je vyšší. Nevýhodou je vysoká poruchovosť zariadení.